tv kväll

Blev inte One three hill förut som jag sa, för det va ett avsnitt jag redan sätt, så såg top model, sen blev det idol, efterlyst & sytycd :) fullt med program idag ..

pratar med pappa nu (i msn haha ), han är ju & jobbar i Belgien i 6 veckor, förra helgen hade dom åkt till frankrike, nu säger han att dom var i Bryssel idag och ska åka till England nåndag, fyfan vadå att man blir avensjuk :( vill också åka till olika ställen ju, nångång, nångång 

Nu är det lägg dags :P imorgon torsdag... inte precis en dagen jag ser fram emot .. först jobba, sen klippa mig .. sen efter det får jag bara hoppas på det bästa! Ush ... undra om man kommer kunna somna nu ?! aja får försöka iaf!


God natt / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0