Igår

God morgon, idag är man seg, hade antagligen bett mamma väcka mig 10 i morse  (kom hem runt 4 tiden) så vet inte vad jag tänkte när jag sa det till henne, men jag gick inte upp förräns runt 1 iaf :P haha .. jäkligt seg i huvudet nu iaf :P   men det blev rätt kul igår iaf, även om jag inte gillade stället vi var på, Razzia (gamla wish) Träffade på lite roligt folk som vi satt och tjötade med hela kvällen :) alltid kul!

Sofia, i väntan på tåget :P
Hade med mig kamera igår men vi tog inga bilder ändå :/ eller fick 2 jävligt bra bilder som jag inte kan lägga upp :D haha men dom är kul och ha iaf =) 

haha hemsk bild på mig, men ända från igår så den får va där då :P 
jag och min älskade breezer, peach :P skit god när man la i lite melon i  =D haha  

Kommentarer
Postat av: Trinidad

SV: Kuligt :) Idag blir det mys me hunden , sen blir det spel me syrran.

2008-09-21 @ 15:16:27
URL: http://exclusive.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: skönt att jag inte är ensam om mitt söndagsagg då :) ha det fint!!

2008-09-21 @ 15:49:07
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0