God natt


Nu ska jag krypa ner i sängen straxt :P  ska bli skönt att sova ! Har haft hosta sen jag kom hem och den vill inte ge sig, vaknat flera dagar runt 04.00 av hostattacker . får hoppas det går över snart!

Åå kan inte sluta tänka på hur jävla bra rosie å cilla har det nu :(  vill också vara där !!!!!
börjar jobba sent imorgon, sen är jag ledig fredag :D
jobbar på lördag men blir kanske utgång ändå? :P  får se vad man orkar ..

Har kommit så mkt nytt folk på jobbet nu, och masa som slutat ellr ska sluta!  Och imrogon öppnar vi förbutiken, haha fan undra hur det komemr gå :P om allt funkar som det ska blir det nog bra iaf =)
men jag ska iaf försöka börja ta tag i att söka nytt jobb nu när internet och telefonen funkar igen, hoppas värkligen jag hittat nåt bra!

God natt =) / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0