Fredag

Japp igår jobbade man ju, va sjukt lugnt för att va löning, men precis när man ska sluta så smäller det till, men fick gå ändå, fick inte alla mina raster och så så pallade inte!  Hade sällskap med robert dit, satt å dega ett tag innan, sen va det tråkig infortmation, men jävlar vad jag garav sen när det va stand-up, hon va så jävla ball :D haha  vill se sånt igen!

efter det så gick vi ut, och jag märkte att mitt tåg skulle gå om 1 timma, så vi satte oss i bussterminalen och tjöta, tack för sällskapet :) men sen  av nån anledning bestämmde jag mig för att hänga på alex & hennes kompisar ut =)  jag va skit seg men det blev jävligt kul, även om jag typ inte va med dom sen på kvällen, alla tappade bort varandra:/  träffade skit många man inte sätt på flera år pckså =) massa lerums barn haha ..  drack några jävligt goda shottar med alex kompisar, måste ha mer sånna :D haha  .. sen blev de käk på donken och efter de försökte vi hitta nån taxi som inte var för dyr, så tillslut hoppade vi in i en, och han skulle släppa av alex & hennes kompis som åkte med först, och det gjorde han.. inga problem, sen körde han en liten bit till och börja kräva att han skulle ha pengarna direkt, så jag fick flipp för de kändes som man inte kunde lita på han, så vi hoppade av, vid jysk mitt ute i ingenstans typ haha , aja åkte gratis dit iaf, sen fick vi ringa efter en annan taxi som körde oss till lerum :) å va la där efter 4 eller nåt?! 

efter de drog K åt ett håll och jag o emil åt vårat håll, så blev de att vi gick hem till mig "kolla film", fick inte så bra eftersom båda somna haha, vaknade upp för en stund sen, samma smink och kläder som igår, känner mig ju inte fräsh nu!

Hahah så här mycket har jag nog aldrig skrivit här :P
så bra att man är ledig idag, komemr bli så tråkigt att jobba helgen ba :/
men nu ska sminket av och myskläder på :D /E

Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 12:56:05
URL: http://jennfs.blogg.se/
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 12:58:54
URL: http://jennfs.blogg.se/
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 13:07:47
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0