Club Orange bullen :)

Lägger in lite festbilder från bullen nu när jag ändå inte har nått att göra :P mitt favvo ställe va iaf orange :P  frösta gången vi va där va tvär soft, dom spela massa skön musik och vi stod med våran DJ å dansa haha :P  sen dom andra dagarna va inte musiken lika bra, men vi hade våra favorit bartenders där :D 

Dom bästa :D
guling :Pvi =)haha jag vet inte vad jag gör
haha dom tyckte inte det räckte med 1 sugrör för oss :P
jag ser ut som en ihoptryckt räka haha
Det var en sak jag inet gillade med det stället kom jag på nu, han vakten som gav en stämpel innan man  fick komma in, hahaah va serriöst typ rädd för han, han bara stod och rå glodde på en och log, sista gången vi va där sa han nåt också men kommer inte ihåg va de va, han viska de sådär äckligt i örat på en haha  ush ..
men där inne va de kul, satt och kolla på alla som dansa så roligt och när dom bartendrarna vi alltid hälsa på typ tappa grejjer åt alla håll å gjorde massa balla saker =)  Filma när en dansa också, han dansa så jäävla fult, haha men de va roligt å kolla på iaf =)  kanske lägger upp nångång :P
Innan utgång =) haha

Kommentarer
Postat av: Johan

Spänna upp sig lagom hehe ;)

2008-09-30 @ 08:58:13
URL: http://hamelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0