söndan avklarad =)

kom till jobbet i tid, sen precis innan man ska öppna så ser man att det står massa folk utanför som ska in när vi öppnar, hatar söndagar, så från kl.10 till runt 5 har det vart hur mycket som helst att göra, ush ..  sen blev det rätt lugnt sista timmarna,  vart 3 snyggingar inne idag iaf ;) haha  va nåndag för rätt längesen nu som det va en kille inne  & samma dagen en vakt som också såg rätt bra ut, båda dom va inne idag :P + en annan jag aldrig sätt innan :P lite roligt att båda dom är inne samma dagar när dom är där ..vilket inte är ofta!  
Nu är iaf söndagen avklarad :D yes!

Nu påväg hem träffade jag en gammal klasskompis låtsas mamma, känns konstigt att hon pratar skit mycket med mig men inte hennes barn, iförsig va jag kompis med henne när jag va liten haha .. men ändå att hennes mamma tjötar massa med mig när jag aldrig kännt henne riktigt :/ haha

fick sitta och vänta på tåget ett tag eftersom dom bara går 1 gång i timman på söndagar, så kollade lite i metro och hittade en jacka som jag nog vill ha, men smarta jag kollade inte vilken affär den finns i å så :( ååh

ska fixa lite och sen kolla på gossip girl om dom spelat in det =)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0