regn

Blev lite stressat till tåget idag som vanligt, spöregn.. mina byxor va pisseblöta när jag kom till jobbet .. å mina skor vattenfyllda..  hade sällskap med rosie på tåget idag med, trevligt trevligt =)
Idag har det känns helt meningslöst att vara på jobbet, jag har bara gjort massa småsaker hela tiden .. känns som man bara gått omkring utan att göra nåt riktigt hehe, iförsig rätt skönt det med ..
Kom hem för en stund sen, så har fixat nudlar nu, skit gott :D

Fick hem det jag beställde från nelly idag, bikinin får jag skicka tillbaka, var bara överdelen man fick jag trodde man skulle få hela + att den inte såg ut som jag trodde =( men den lila tunikan kan jag behålla även om den inte va riktigt så som jag trott heller .. den va inte dyr iaf så skit samma :P

Fan va snabbt tiden har gått sen man kom hem, ska snart sova ju, tråkigt


God natt/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0