Och helt plötsligt blev dagen underbar =)

Japp inte vart den bästa dagen tills nu ikväll .. först på jobbet  blev det cp med rasterna, fick inet äns min sista + att det har vart skit mkt folk och jag har haft världens mensvärk haha , irriterad hela dagen ..
men sen kom jag hem i tid som tur va eftersom dom ville att jag skulle jobbat 2 timmar till men som tur va var der rätt lugnt när jag väl skulle sluta så fick gå .. så ringde alex och vi har bokat resa nu :D  THAILAND HERE WE COME
Åker den 16/11 :P bokat 2 veckor men ska ju se om vi kan stanna lite längre :P  Nu är det bara att räkna ner dagarna :P
Kan itne förklara hur mycket jag längtar!!!!!! Kommer bli underbart

Sen kom rosie hit en liten stund också .. nice nice :)



Här ska vi bo, kanske inte hela tiden men det mesta =)

god natt / E

Kommentarer
Postat av: alexis

Härliga bilder haha, undra hur det ser ut i verkligheten :P med tanke på att det inte fått så bra betyg ;) haha men det kommer bli perfekt ändå!!:) pusspuss

2008-10-21 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0