Nattbloggar :P

Jao mötte upp alex i stan så drog vi till Victoria.. skit mkt folk där å typ ingenstans att sitta å så så vi drog vidare till Chez .. va där rätt länge, hamnade brevid några från lerum haha , lite gratis dricka är aldrig fel :D
Sen drog vi vidare till något annat ställe men det va itne bra där, massa folk men mest konstigt folk så vi bestämde oss för att dra till donken å käka lite å sen åka hem .. det va då det blev fel för mig iaf :P kom på när jag gått av spårvagnen att mitt tåg inte skulle gå förräns om 1 timma .. å alex hade tatt en annan spårvagn til henne pöjk :P  haha så nu har man suttit ute i över en timma eftersom tåghelvete va sent också, höll på att frysa ihjäl!!  Sitter med myskläder å dricker varm oboy nu :P  ush inte kul att sitta ute när det är så kallt, pallade itne sitta inne i nisseterminalen för det kommer alltid massa idioter när man är där!  Men annars var det en soft kväll :)



söta alex :D
Träffade på lite folk man kände iaf..  men fan att mina skor ska göra så ont att gå i, jävlar vill ju kunna använda dom 
:( men det va rent självmord att ha dom :P haha bra att veta till näsa gång man ska ut iaf :P

Nej nu får jag fan sova :P god natt /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0