Fredag

Godmorgon .. fredag, regn & storm typ.. kan inte bli bättre eller? haha  Fan har värkligen kommit in i en dålig sovperiod nu, svårt att somna och omöjligt att vakna .. yeye blir la bättre

Kom på det nu äckel va inne och handla igår, en som gått efter mig till tåget engång.. och han har inte typ vågat säga nåt på skit länge, innan fråga han ut en om massa saker, men så igår kom han fram & först frågar han hur jag mår å sen om jag har kontaktlinser :S  jag vill inte prata med han! så mitt svart blev  ne jag har bra syn eller nåt liknande haha
Hoppas han inte börjar fråga massa igen, för han är sån störd som komemr in, handlar nåt + 500 påsar typ (fast han har en helt tom ryggsäck), å så frågar han en nåt, går därifrån och typ innom 1 timma är han inne igen, köper lika många påsar  och har fortfarande tom ryggsäck och frågar en ny fråga .. bläää

Snart kommer nog pappa hem, eller runt 12 eller så... hoppas han har med sig nåt :P haha men de tror jag inte iförsig

tog en knas bild inne i ett blad :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0