Dagens händelser

Jao lite roligt va det ändå idag när jag & anna satt i kassorna mitt emot varandra och en av dom äckliga kom och ställde sig,  så när vi fick syn på han  kollade vi på varandra för båda tycker han är så äcklig, och jag va övertrött och hon kolla så roligt på mig, precis som vi tänkte lika dant haha så jag börja as garva, kunde inte hålla mig, försökte kolla åt  andra hållet och så, han stod typ i mitten så visste inte vilken kassa han skulle till, men så såg jag sen att han var i min kö, ja ba faan .. men som tur va så kom en annan tillbaka från sin rast precis när det va hans tur att handla, så eftersom jag sköter rasterna löste hon mig så jag fick gå därifrån  och gå till nästa som skulle ha rast :D GÖTT haha   men fan va skämmigt när man värkligen inte kan hålla sig för att as garva!

En annan sjuk sak idag, detta va sjukt !  haha en kille som är  nja lika gammal som mig tror jag ..  handlar av mig, å han värkar rätt knäpp haha , han va inne igår eller nåt också å handla av mig, så sa han nåt likandnade: va  konstigt att jag alltid handlar av dig, det kanske är ett tecken ?  sen fråga han om han inte kunde ta mitt nummer,
 ja ba nej haha  ..
han - vadådå är du upptagen ?
jag - nej
så va det knas med nåt så han kunde inte betala så han sprang ut till bankomaten och tillbaka sen för att betala.. så när han va där igen..
Han - så varför kan jag inte ta ditt nr, ger du mig värsta nobben ?
jag - haah ta det på vilket sätt du vill!
sen sa han nåt annat konstigt jag inte kommer ihåg nu haha

jag tycker iaf sånt e knas när dom säger så när det är folk bakom och dom är där själva :S haha  skämmigt !
 
Där va några av dagens sjuka händelser på jobbet ;)

Nu sitter man å tjötar med pappa i msn haha
tänkte dra & sova snart, kommer bli en lika seg och lång dag imorgon!
 God natt /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0