söndag/måndag

Riktigt soft tjockisdag i emils lägenhet med cilla och rosie igår =) haha vi käka kladkaka,godis,chips, lite sparklentini å öl ;) haha kan de bli bättre, riktigt tjockisdag =)  kolla på en ball film med =)  Gick å la mig lite tidigare än cilla & rosie för jag skulle ju upp å jobba, men så vaknar man av att dom  2 kryper upp i sängen haha så vi dela 3 på dubbelsäng, aja det gick bra iaf, rädd för å sova brevid rosie annars  hahaha :D 
Gick upp vid 9 å fixa mig å sånt sen diska å städa lie haha :D duktig jag är !   sen väckte jag cilla så hon fick följa mig till bussen :P tack haha

morgon utsikt haha jag hade tråkigt :P

riktigt segdag på jobbet, va trött som fan, men alex mamma handla av mig idag iaf =) haha  söt hon va =)
Sen mötte cilla mig vid tåget så tjöta med henne ute ett tag =)
Har vart en underbar helg :)

nu ska man sova snart, är skit trött, jobba imon !
god natt / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0