oops :/

Så nu har jag å alex spenderat dagen till att planera massa =)  allt kommer bli skit bra bara att det känns som det är så mycket jag missat :/ först det där med vaccinationen, men nu är det avklarat iaf, och nu fick vi reda på att jag måste skaffa nytt pass innan vi åker, hur fan ska man hinna :S mitt pass går ut i mars & tydligen måste man ha ett som gäller 6 månader efter man kommit hem, vilket mitt nu då inte gör, så imorgon måste man ringa och se hur snabbt man kan fixa ett, hoppas det går bra!  

Färgat ögonfransarna idag också, tack alex :D

Segt att man ska upp så jävla tidigt imon, ush .. ska iväg å sola nu om en stund så man känner sig lite fräshare om det nu går :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0