Fredag Thailand

Helluuu sverige
Sist jag skrev trodde jag att vi skulle dega hemma p[ hotellet men det blev att vi [kte iv'g till phuket ist'llet och shoppa loss som fan haha , massa cider [ lite kl'der [ s[ >P , hade en hel vagn full, fan va jobbigt att b'ra upp det till v[rat hotell sen som ligegr s[ j'vla h;gt upp, helvetesbackar kan jag s'ga >P bra tr'ning fan haha
ig[r va f;rsta dagen med riktigt sk;n sol men jag dr'nkte mig med solkr'm s[ fick inten f'rg 'nd[ hahah .. och idag 'r det lika tr[kigt v'der som dom andra dagarna, s[ vi sitter p[ inyternetcafe nu sen ska vi la ta en promenad vid havet och kolla runt lite.. va ute vid banglaroad ig[r, s[ 'ckligt att g[ d'r, massa vita tjockisar med thail'ndare ..
Va p[ thaiboxning ocks[, r'tt grymt :D

en sak som 'r j'vligt jobbig 'r att varje g[ng jag sover h'r f[r jag s[nna d'r 'ckliga dr;mmar jag f[r ibland hemma, men nu har jag dom varje dag, flera g[nger, ig[r va fan den v'rsta, somna p[ stranden och vakna av panik typ .. ush ush  tur att det bara 'r dr;mmar!

nu 'r det inte s[ m[nga dagar kvar h'r i patong, [ker la iv'g p[ m[ndag till krabi  eller phi phi island )( hoppas p[ b'ttre tur med v'dret d'r kanske haha >P n[ng[ng m[ste det ju bli bra!!!

sofia om du ser detta s[ ska jag f;rs;ka ringa dig innan m[ndag s[ ha telefonen p[! haha

ha de bra 
E

Kommentarer
Postat av: Karin Petersson

Tycker mycket om det du skrev! Spännande att se en del schyssta grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-09-21 @ 18:53:36
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0