:)

jopp jobbet va segt idag, men när ja satt i kassan ringde bossen å ville snacka med mig, så fick gå till han, å då va det att jag fick fast jobb =)  inget spec igentligen men ändå gött  att veta att amn är fast nu :)
sen på tåget hem så fanns det en ledig platts så jag fågade han gamla gubben som satt där om det va ledigt brevid han, han sa ja  å när jag hade satt mig så sa han, jag tycker du gjorde rätt i att sätta dig brevid farbror lasse elelr vad han nu hette ..   ja ba shit ve me han haha
sen så  börja han snacka med mig, å det va nångång för flera månadersen som jag hade gjort samma sak å frågat om det vart ledigt brevid han, så hade han tjötat med mig hela tiden på tåget, å nu v de samma gubbe! därför man kom ihåg han fär det är inte vanligt att folk pratar med en på tåget.  han är skit snäll å så men blir ändå rätt rädd för han haha  .. att han kommer ih¨g mig å vart jag jobba å sånt :S  yeye

nyss kollat på dh =) ska la lägga mig om nån timmar elelr så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0