Helt död

Så va man äntligen hemma, helt slut haha
Va både ´bättre och sämre där jag va idag om mna jämför, men mest bättre tror jag, de ända dåliga va att jag höll på å dö när de tog så långtid innan man fick rast, de e nog därför ja ge så trött nu, ush  men annars va e mycket fräshare och inte alls lika stressigt o så, men imorgon är det tillbaka till de vanliga, börjar kl.07.00
så jäävla tidigt :/ hehe  avensjuk på alla som har solat å sånt idag & kommer göra det i helgen, jag kommer gå omkring som ett spöke brevid alla :(

det gick rätt bra idag förut om när jag va slut i huvudet och inet orka tänka :P
va inte mycket som skillde sig från  de vanliga bara att dom hade lite annorlunda saker, men de va rätt lätt å slå upp :P

så nu ska jag bara dega, upp tidigt imon =(


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Hoppas du får en forts trevlig kväll :D

2008-05-09 @ 19:13:56
URL: http://pauliina22.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll ! =)

2008-05-09 @ 19:25:52
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0