Grattis Rosie :D<3


Grattis rosie :D 19 år idag fan va ballt :D
Nyfiken på alla pressenter du får sen :P haha
Hon sov här iaf igår så vi dega bara å gick upp vid 10 tiden idag =)
Så tänkte jag att man kunde köpa lite god frukost när hon fyller år, så vi gick till ica och köpte goda mackor å appelsiner å bulle :P  Skit gott  :D

Har inte vart så varm idag för de blåser så mycket =( men det är lite skönare ute nu så ska sätta mig & dricka cola och läsa veckorevyn :P

Sen drar jag hem till rosie runt 7 eller tidigare så ska vi käka smörgåstårta å så :D
Dom ringde från jobbet iaf och undra om jag kunde jobba nu på lördag, och de ska jag göra, skönt med lite mer pengar hehe + att jag har ju tagit ledigt 2 dagar, så lika bra å jobba hehe kommer ändå hem runt 4 då så jag kan dra ut om man ska de sen på kvällen =)

Nu ska jag ut i solen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0