I.d


 

Så var det dags att köpa nytt puder, köpte från i.d .. vet inte annars vad jag kan använda, behöver nåt som är rent och inte täpper till huden, så håller mig till det jag vet är bra, men lämna gärna tips om ni har :P 
 

Svar till Sussi:

Ansiktsprodukterna jag köpte är från Dermalogica. Köpte Active Moist & Oil Control Lotion.
Kan inte rekomendera Oil Control Lotion om man har torr hud, det är en väligt tunn kräm så man har torr hud blir det inte precis bättre, men jag försöker balasera det med Active Moist, första gången jag använder det idag så får se hur de blir =) Här är sidan jag beställde ifrån


Kommentarer
Postat av: Melina

bra tips :)

2008-07-16 @ 18:30:12
URL: http://mmelina.se
Postat av: sara

Make up store har bra mineralpuder =)

2008-07-16 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0