Halft bokat


haha ja nu är iaf bussbiljetterna bokade :P det är iaf en början, ska boka hotellet imorgon, det va nåt konstigt nu så man kan inte betala med mitt eller sofias kort så vi får ta hjälp av hennes mamma eller min pappa imorgon :P så det ska nog bli bra :D Så resan är halft bokad ;)

Hade tänkt kolla på film nu ikväll, men känner att jag inte orkar,vill försöka komma isäng vid 11 eller nåt så man inte är alltför trött imorgon :P 

 Har rätt skön arbetstid imorgon btw ;) 10.30-16.15, hela denna veckan är det bara sköna tider att jobba :D så hoppas värkligen ingen tjötar om att byta :P hehe   

Fan va jag längtar tills Daaaanmark :P komma bort iaf 3 dagar :D underbart
Vill redan planera nästa resa när denna är bokad :D haha resfeber, JA! 

/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0