=)

Dagen gick snabbt idag, och inga jobbiga kunder inne vad jag kan minnas :D underbart!!
Dagen komplimang av en tant:
Tanten-Du har så fint leende
Jag-Tack tack
Sen kom hon tillbaka ¨
Tanten-Du skulle passa att jobba på sjukhus
Jag-  haha jasså varför?
Tanten-Ditt leende skulle kunna göra folk friska
Haha så gulligt ändå :) men jag håller tyvärr inte med ;)

Sofia kommér hem till mig om en stund, hon ska la sova här =) Vi ska kolla på en barnfilm, kommer inte ihåg va den heter, bara jag hittar den. Vi tjöta om den igår haha måste bara se den :P kommer inte ihåg om den va bra eller roligt men skit i de, den va rolig å prata om iaf :D hha

Får försöka lägga upp nåt från Danmark sen också :P
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0