Bad Day


Yao inte vart den bästa dagen precis, har vart helt slut + att det är så jävla varmt, inte kul att jobba hela dagen då. Va inne på allum en snabbis innan jobbet men hitta inget, hade inte mycket tid på mig heller.  Vart så  mycket på jobbet idag, jobbade över 1 timma också, segt. Sen han som jag träffade på bussen från köpenhanm som kännde igen mig från jobbet ville bjuda mig på bio nåndag, vet inte vad man ska säga?!  han va inne dag och skulle handl så då fråga han, sen en annan som kom fram och fråga om jag hade nattstad, så ja ba aa.. å så sa han va jag heter där typ å att jag hade nice bilder haha ..  Vill fan ifrån jobbet nu, hatar att folk känner igen en överallt!! iaf sånna ..

nu ska jag fixa mig nåt å käka å fixa lite med upp packningen om jag orkar :P

krokodil :P
/E

Kommentarer
Postat av: malin green

NICE

they want you uhuh!:D

2008-07-31 @ 01:31:47
URL: http://snurraminjord.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0