YES <3

Nu har jag bokat 2 biljetter till Chris Brown, Hovet 23/1-09, ståplatser .. inte billigt men skiter i :D Känner mig inte säker förräns jag har biljetterna hemma, men jag hoppas det går snabbt, är ju helg nu så blir ju lite längre väntan, fyfan va gött!
Jag jollis & Chris Brown :D haha
Ska bli så sjukt kul, kul att komma till Sthlm också, inte vart där sen jag va liten, har villat åka dit länge över en helg eller så och nu blir det av :D 2 flugor i en smäll, sthlm + Chris Brown, kan det bli bättre? haha

Nån som ska och se han ?


Jollis & jag, mkt gamal bild haha
kan nog inte bli så mkt värre :P haha


Kommentarer
Postat av: Joanna

HERREGUD EMMA! Hahah vilken bild, Gud vad längesen jag såg denna.



MEN DET STÄMMER, FAN VA GÖTT; DU JAG & CHRIS BROWN! :D SNART ÄR VI DÄR!!!!! Läääängtar.



PUSS!

2008-12-14 @ 15:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0