Utekväll i patong =)

Denna kvällen va lite.. annorlunda! haha På dagen bada vi vid Patong beach, käka på en rastaurang där och när vi sitter och väntar på maten kommer en kille fram och frågar om jag bor i Partille eller om jag jobbar där, så känner jag igen han sen så brukar han handla av mig, så han undrade om vi ville ta en öl senare på kvällen.. vi ba okej så han tog mitt nr och ringde senare .. tror säkert jag skrivit om detta innan :P haha
Så vi möts upp vid Tiger, och det va ju inte kul precis.. dom va rätt konstiga.. sen gick vi in mot banglaroad och till grabbars grus, sen stack dom nånstans  och då smet jag & alex därifrån :P haha  Grabbarna grus i Patong sög btw :P

Alex :)

Jag

Vi hade gjort iordning oss iaf för 1 gång skull :P Fick användning för min klänning =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade du en bra jul då? :)

2008-12-28 @ 19:10:01
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0