Onsdag

Sjukt segt att gå upp imorse även om jag inte kom ur sängen förräns 9.30 .. gick upp, käka lite sen fick jag dra till centrum för å klippa mig, toppade bara håret, känns skönt att det inte är så slitet nu men hatar att klippa mig, kort hår nu igen =(  Får la hoppas de växer snabbt :P Min frissör tyckte jag va brun iaf :D jag känner mig skit blek själv!


Efter det drog jag till banken och spärrade mitt kort eftersom jag fick nytt innan jag åkte till Thailand,så nu är det fixat med =)  När jag va påväg hem sen höll jag på och dö för det är såkallt, så sprang sista biten hem för klarar fan inte av att ara ute nu .. så nu ska man dricka en varm kopp kaffe och ladda inför nästa utgång som blir promenad med nikki, ush vill stanna inne !

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0