L;rdag, Ao Nang

 S[ nu 'r man tillbaka i Ao Nang, v[ran lilla tur till Phi Phi blev, annorlunda? haha helt sjuk sista natt,  kan s'ga att vi inte sov en blund, satt p[ stranden halva natten ,tr'ffade dom sjukaste m'nniskorna som jag n[gonsin tr'ffat, och m[ga som va helt sjukt sn'lla!  Kommer bli l[ngt och skriva om det n'r man kommer hem ;p

Idag va vi iv'g en sv'ng till Raily beach, inget bra v'der idag =( sista dagen, just nu sp;regnar det, [ker till phuket flyplats inatt, hemma i kalla sverige imon, fyfan vad det k'nns skit!!!  Synd att man inte kan sola nu sista dagen ..

Har fixat naglarna h'r ig[r elelr n'r et va, hehe k'nns nice!  Jag undrar fan hur det komemr bli med all min packning ass[! hoppas det g[r smidigt ;p  Idag ska vi bara k'ka gott och dega sista kvllen, anv'nda v][ra nya kl'nningar ;p haha , kanske ta massage .. har ju inte gjort det 'n!

Yyeye f[r se om man har tr[kigt p[ flygplatsen och uppdatarar inatt, haha .. vill INTE hem!

ses snart ,  E

Kommentarer
Postat av: Mari

Erbjudandet gäller fram till julaftonsnatten.

Verkar som om du e i Thailand. Underbart.

Min pappa har hus i Norra thailand.

Gött!



Mari

www.paprikastore.se

2008-12-06 @ 10:24:33
URL: http://paprikastore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0