Jag har biljetterna :D

Yes, nu har jag dom hemma, CHRIS BROWN FFS :D

längtar <3 Me N'Jollis

Va ute med nikki en stund med, mysigt väder idag iaf, solen går ner :)
mys
Inte på något bra humör nu, känns som en jävla rastlöshet som krypromkring i mig, ta bort det!
Snart är denna dagen slut, segt det kommer bli med denna veckan, räknar att den börjar på lördag för mig eftersom jag jobbar hela tiden från och med lördag, och sen har jag ju 3 dagar ledigt, 3 dagar i rad det är sjukt :D haha men dom är la piss ändå, ville värkligen åka ivägnågonstans då men ingen kan vad jag vet, så kommer nog bara va hemma då =( segt

Får la gå upp och busa med min bebis nu =) Inte mycket annat att göra 
/E

Kommentarer
Postat av: Bella

jag vill se chrissy också!

2008-12-19 @ 16:54:01
URL: http://bellalicious89.blogg.se/
Postat av: bella

kan inte :(

har no money

2008-12-19 @ 18:20:30
URL: http://bellalicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0