Innan Konserten!

Så, laggt in alla bilder och håller på och får från Sofia =) Börjar som alltid med lite bilder som är från innan konserten :P
sååå glad e jag :D
vi 2 :Ddisco disco haha wiiiie
Jag va så jävla trött denna dagen, kom hem straxt efter 14.00 till sverige, hemma runt 3 halv 4 eller så, sen tog vi ju 19.22 tåget till stan, då hade man flygit 11,30 timmar och inte sovit en blund, vart uppe hela dagen i Thailand innan också, men jag och sofia laddade med nån shot och drink hemma haha ..
min<3
nice asspeace
Första bilden dålig, men för att visa att vi kom jävligt långtbak i kön, haha trodde aldrig vi skulle komma så långtfram därinne sen :P  sen  när vi försökte få någon bra bild på kön så skulle jag testa sofias kamera, så va den så seg så jag tog ner den och då tog den bilden på nåns röv ;) haha sorry :P



Peace ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0