Hemma :)

Tiden har gått rätt snabbt idag på jobbet, eller aa bättre än dom andra dagarna jag vart där! Vart rätt mycket att göra.  Hade 2 av favoritkunderna inne, blir iaf glad när man träffar dom =) Skönt att va ledig imon sen börjar helvetesveckan!  Familjen kom och hämtade mig, dom skulle handla lite, inte kul att åka hem med dom, bara bråk :P jag föredrar nog tåget hehe

En kund som vart inne några gånger nu börjar skrämma mig, haha elelr aa han e från england eller nåt så man måste snacka engelska med han (vilket jag suger på )  Så va han inne och handla idag, sen efter 5 min ser jag han i min kassa igen, med sin syster eller flickvän jag vet inte vad hon är, men så sa han att han saknade mig så mkt haha  å sen fråga vad jag heter och att han skulle handla igen nästa vecka :/ haha aja så kan det gå

Nu ska jag nog fixa te och mackor =)
/E

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Jag har hittat en sida där man på ett enkelt och roligt sätt kan samla ihop poäng som man sedan kan byta ut mot presentkort. Du får 50 poäng när du blir medlem och varje gång som du loggar in får du 1 poäng. För varje värvad person som tjänat ihop hundra poäng får du hundra poäng! Bra va!?

På gratismode.se har du dessutom

chansen att VINNA ett presentkort på 1000 kr på valfri butik!

Bli medlem via länken nedanför:

http://www.gratismode.se/?c=24808

2008-12-18 @ 21:40:12
URL: http://www.gratismode.se/?c=24808

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0