31/12 08

Japp sista dagen på 2008, året har vart fullt med bra  resor, konserter, men annars skit, allt med mormor å massa annat ..  hoppas på ett bättre 2009 =)

Bloggen har inte funkat idag, segt .. jobbet va inte kul skit mkt att göra förutom sista timman typ, men nu är man hemma och ska la börja ladda med dricka lite smått snart =)  måste fixa mig och komma på vad jag ska ha på mig med :| vettefan hur man ser ut sen haha
Dom ville att man skulle ha sån festhatt på sig på jobbet idag men jag vägra haha :P inte många som hade det.. ush


Hoppas på en lyckad kväll, kommer kännas konstigt att fira nyår utan cilla .. har firat med henne många år i rad nu :/ men man kanske träffar henne & rosie ikväll, man vet aldrig =)
Inventering imon med, FUCK .. inget man känner för, men får hålla ut .. Ska försöka komma hem med sista tåget idag så man får lite sömn iaf ..

får se om man skriver mer sen om man hinner annars, GOTT NYTT ÅR =)

fick gott gott när man ko mhem =) thx mami :P

Kommentarer
Postat av: JOCKE

fin blogG!



GIOTT NYTT ÅR

2008-12-31 @ 19:44:59
URL: http://joockeez.blogg.se/
Postat av: JOCKE

hittar en så söt tjej på da?



adda min msn så kan vi snacka där!! [email protected]:)

2008-12-31 @ 19:50:08
URL: http://joockeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0