Skön dag :)

Satte mig lite på baksidan efter jag vart iväg till banken å så, underbart väder :D  sen gjorde iordning mig lite snabbt sen drog jag till Allum med rosie :) köpte bara sånna nödvändiga saker jag behöver ha med mig på resan, men kan lägga upp sen ändå haha .. efter det drog jag till jobbet snabbt, hade fått för mig att Z skulle vara tillbaka från semestern idag, men det är inte förrän nästa måndag :/ men alex jobbade iaf :D köpte bamseplåster :D haha

efter det gick jag å rosie till tåget, jäävla va länge vi satt där, tåget va typ 40 min försenat eller nåt, men tillslut kom det så då mötte vi cilla i centrum och drog och käka pizza =) sen har vi bara softat å tjötat, riktigt skön dag :)  Så nu är man hemma, lär la inte bli packning idag som jag planerat :P haha


Nyår
Cilla Rosie & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0