Lördag


Illamående trött just nu, känns aldrig bra. Hoppas på att dagen går snabbt, men helle att jag jobbar den här tiden än den jag har imorgon, den är döden! haha .. Det duggade ut förut, kanske gör det nu med, men det känns bra iaf så jag slipper tänka på att alla kanske åker til havet å så :P men vem vet, kanske blir kanonväder sen ?!

Blir ingen utgång ikväll heller med tanke på att man jobbar hela dagen imogon, nästa helg kanske? ;)
Semestern börjar närma sig, men har jag någonstans att åka än ? n e j
Det måste fixa sig :/
 Och min lilla bebis har ått å bliit knäpp. haha tror hon ska löpa eller så tror hon själv det, efter jag och sofia hade gått hemifrån sist när hon sov här så hade nikki stått och ylat (som hon aldrig gör annars),min syrra hade spelat in det på hennes mobil. Och hon tror att hennes leksaker är hennes bebisar och går å gnäller hela tiden m.m m.m Blir lite jobbigt men det går la över =)

Dags att fixa sig för att sen dra till jobbet =(
Ha en skön lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0