helt slut

Blev inte många timmars sömn inatt, vart helt död på jobbet, glömde käka frukost också, glömmer aldrig det annars haha, kom på det när jag satt i bilen påväg till jobbet .. så fick äta en äcklig halv macka där utan något på för dom hade ingen frukost där :/  haha  aja alex jobbade iaf :D
Segt att man fick jobba över när man bara ville hem, men det är bara att tänka: söndag (100%) hehe

Kom iaf hem tillslut, kollade på en film som gick på 5:an: Too young to marry
Jävla kärleks film,men den det var rätt bra =)

Är helt slut i hela kroppen nu haha, klenis är jag:P är sån nörd som går upp tidigt även om jag är ledig ju, men funderar på att sova lite längre imorgon iaf, vill kunna vakna av mig själv någongång och känna mig utvilad (vilket aldrig händer)

nu ska jag sova iaf, god natt =)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0