=)

Så riktigt stålt över mig själv idag, jag va ute och sprang haha, jag va ju knappt levande när jag kom hem, även om det va skit kort jag sprang .. men fan va jobbigt det va.. benen vek sig, om jag orkar vill jag göra det imorgon igen, men får se hur det blir med det ;)  Fick hem min dermalogica kräm idag också =) nice nice

NU ikväll kollade jag på sytycd, dom som åkte ut, det gör inget, har mina favoriter kvar :P

Suttit och kollat igenom massa jag filmat på konserter också, damn vill tillbaka till alla :/ haha  aja blir la förhoppningsvis någon ny konsert snart man kan gå på :P

ska sova om ett tag, jobba imorgon .. är ledig lördag & söndag iaf :D


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0