Dk bilder ;)


Grymt ;)

Andra dagen gick vi ut för att shoppa, redan laggt upp det jag shoppade där, riktigt skön dag.Käkade på en kina restaurang, hon som serverade va jävligt knas :S haha 

puss? ;) maaat maten var rätt god iaf :P tog lite av allt så det blev jävligt mkt tilslut haha :D 
 sen köpte vi förfest dricka och drog hem för att fixa iordning oss =)
såå grym haha :D Sofia before & after ;) haha diggar första bilden stenhårt :D


Vi drog till ett ställe som heter Australian bar, rätt soft bara att det stod nånting med att dom skulle ha pool, vi tänkte typ att de va grymt, tills vi kom dit och fattade att dom menade biljardbord ghaha :D så kan det gå :P
Sen när vi stod vid baren för att beställa våran 3:e drink kommer det fram en kille till mig och börjar snacka om att han suttit och kollat på mig eller nåt å att jag hade druckit 2 drinkar å ville betala för mig nu och sånt :S haha skit sliskig och äckligt för allt stämde ju :/ aja vi smet undan iaf :P

resten av kvällen blev ju inte precis vad man räknat med men det va kul tills det börja gå fel iaf :P
morgonen efter ska vi inte snacka om, där blev allt kaos, checka ut 1 timma sent m.m.
men vi hann precis med bussen å så iaf :P


Det var dom bilderna från dk, men sk försöka börja lägga upp från konserten snart också =)

nu ska jag sova, jobba imon ju :/ god natt / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0