Heej



Så har man sätt dom första som åkte ut ur So you think...
2 av favoriterna åkte ju ut :/  Andrea & Mario
Äääääälskade Marios solo men aja ville ha kvar Marvin också :P
 
Men kvällens favoriter va ändå Mynte & kommer inte ihåg namnet på han :Phaha
 dom gjorde dansen bäst iaf =)

Sen va det ju premiär av Dirty sexy money också, kanske börjar följa det med, tv nörd som jag är :P

Ledig imon , skönt som fan men sen ska jag jobba lördag & söndag.. inte lika roligt
Har iaf fått 2 kommentarer idag, haha skit glad :D mycket roligare å blogga då :P
Å äntligen har pappa börjat bygga på en till gaderob till mig, hoppas
den blir klar snart =) 

bye bye  

Kommentarer
Postat av: Ida

Det har jag haft, själv då :)

2008-04-11 @ 00:25:01
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0